Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výpočet aerodynamických charakteristik vozidla s vybočením
Fojtů, Kevin ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá CFD simulací vozidla s různými geometrickými úpravami s nenulovým náběhem proudění. Cílem práce je vyhodnocení působení bočního větru pro jednotlivé verze vozidla spolu s validací těchto dat s naměřenými daty z aerodynamického tunelu. Poslední řešenou částí práce je analýza proudového pole.
CFD simulace poryvu bočního větru
Kroupa, Michal ; Vančura, Jan (oponent) ; Čavoj, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním nestacionárních aerodynamických jevů při průjezdu vozidla poryvem bočního větru. V první části byla pro CFD simulace vytvořena funkce popisující průběh boční složky rychlosti v čase a prostoru. V další části byl srovnán kontinuální poryv s trapézovým poryvem. Srovnání nestacionárních a kvazi-stacionárních průběhů aerodynamických silových účinků pomocí anulovaných sil, povrchového tlaku vozidla a proudového pole kolem vozidla bylo úkolem další části. V předposlední části bylo zkoumáno nestacionární chování odporové síly a na závěr byl zkoumán vliv zadní části geometrie na nestacionární jevy.
Výpočet aerodynamických charakteristik vozidla s vybočením
Fojtů, Kevin ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá CFD simulací vozidla s různými geometrickými úpravami s nenulovým náběhem proudění. Cílem práce je vyhodnocení působení bočního větru pro jednotlivé verze vozidla spolu s validací těchto dat s naměřenými daty z aerodynamického tunelu. Poslední řešenou částí práce je analýza proudového pole.
CFD simulace poryvu bočního větru
Kroupa, Michal ; Vančura, Jan (oponent) ; Čavoj, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním nestacionárních aerodynamických jevů při průjezdu vozidla poryvem bočního větru. V první části byla pro CFD simulace vytvořena funkce popisující průběh boční složky rychlosti v čase a prostoru. V další části byl srovnán kontinuální poryv s trapézovým poryvem. Srovnání nestacionárních a kvazi-stacionárních průběhů aerodynamických silových účinků pomocí anulovaných sil, povrchového tlaku vozidla a proudového pole kolem vozidla bylo úkolem další části. V předposlední části bylo zkoumáno nestacionární chování odporové síly a na závěr byl zkoumán vliv zadní části geometrie na nestacionární jevy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.